O nás

Naše společnost se zaměřuje na zákaznickou, popř. zaměstnaneckou spokojenost zákazníků a zaměstnanců našich klientů. Ke každému klientovi přistupujeme zcela individuálně podle jeho aktuálních potřeb. Ať se jedná o zákaznickou zkušenost a „vracení se klientů“, nutnost zvýšení prodejů nebo zaměstnaneckou spokojenost.

Ke každé zákaznické, konkurenční nebo zaměstnanecké kontrole dostanete výstupní analýzu a doporučení na změnu.

JAK FUNGUJE MYSTERY SHOPPING KROK PO KROKU

1.

Osobní setkání

2.

Nabídka

3.

Samotný Mystery shopping

4.

Vyhodnocení / report / fotodokumentace

5.

Implementace

6.

Opakovaný Mystery

7.

Kontrolní Mystery shopping

8.

Vyhodnocení

Law 7

Všichni naší pracovníci jsou specialisté v danném oboru ať se jedná o zákaznickou podporu, kontrolu Vašeho obchodního oddělení nebo Vašeho call centra. Kontrolu kvality náborového procesu nebo mystery zaměstnance zajišťují kolegové s dlouholetou zkušeností z HR prostředí, aby mohli zajistit co nejkvalitnější analýzu, zpětnou vazbu a návrhy na změnu.

CEO Miroslava Chvojková

Uděláme průzkum i pro vaši firmu.

Setkejme se osobně nebo online.