
O nás
Naše společnost se zaměřuje na zákaznickou, popř. zaměstnaneckou spokojenost zákazníků a zaměstnanců našich klientů. Ke každému klientovi přistupujeme zcela individuálně podle jeho aktuálních potřeb. Ať se jedná o zákaznickou zkušenost a „vracení se klientů“, nutnost zvýšení prodejů nebo zaměstnaneckou spokojenost.
Ke každé zákaznické, konkurenční nebo zaměstnanecké kontrole dostanete výstupní analýzu a doporučení na změnu.
JAK FUNGUJE MYSTERY SHOPPING KROK PO KROKU
1.
Osobní setkání
2.
Nabídka
3.
Samotný Mystery shopping
4.
Vyhodnocení / report / fotodokumentace
5.
Implementace
6.
Opakovaný Mystery
7.
Kontrolní Mystery shopping
8.
Vyhodnocení
Všichni naší pracovníci jsou specialisté v danném oboru ať se jedná o zákaznickou podporu, kontrolu Vašeho obchodního oddělení nebo Vašeho call centra. Kontrolu kvality náborového procesu nebo mystery zaměstnance zajišťují kolegové s dlouholetou zkušeností z HR prostředí, aby mohli zajistit co nejkvalitnější analýzu, zpětnou vazbu a návrhy na změnu.







CEO Miroslava Chvojková
Uděláme průzkum i pro vaši firmu.
Setkejme se osobně nebo online.